דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע עסק צריך קטלוג 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2214 פעמים ]

רוצים להבליט את היתרונות של מה שאתם משווקים?
רוצים לפרט אודות השירותים שאתם משווקים?
יש לכם מספר מוצרים ואתם רוצים שלקוחות פוטנציאלים יכירו אותם?

היתרונות בהפקת קטלוג:
א. ארגון המוצרים והשירותים שלכם תחת קטגוריות מרכזיות.
קטלוג יכול לשמש אתכם לארגון המוצרים או השירותים שלכם תחת קטגוריות מרכזיות.
קטלוג מוצלח יעוצב באופן יעיל וידידותי עבור הצרכן: הוא יהיה קל להתמצאות, מחולק בצורה ברורה לקטגוריות השונות, יציג את המוצרים או השירותים באופן ברור ויאפשר לקבל מידע אודות כל פריט בצורה קריאה ומובנת.
כל פריט שניתן להכלילו בקטגוריות שונות יכול להיות מאורגן לטובת הצרכן בקטלוג. ייתכן ומדובר בנדל”ן, לימודים, מכוניות, חופשות, תוכנות ועוד.
קטלוג יכול להכיל מספר מצומצם של עמודים או מספר רב מאוד של עמודים ובזכות ארגון המוצרים תחת קטגוריות מרכזיות - ההתמצאות בו קלה.

ב. תדמית גרפית אחידה
בעיצוב קטלוג חשוב לשמור על תדמית החברה. קטלוג הוא כלי עבודה עבור הלקוח שלך. הוא ישוב לעיין בו שוב ושוב. לכן, מסר שיווקי ותדמית גרפית של החברה ייזכרו באמצעותו לאורך זמן. נצל זאת לטובתך.
דאג שהקטלוג יעוצב על פי כל הפרמטרים שפורטו להלן.
כדאי לבחור סטודיו לעיצוב גרפי שיש לו ניסיון בתחום ובעל יכולת לבצע עבודה מאורגנת ומתוכננת מראש, כדי לחסוך זמן ומשאבים.

ג. להבליט כל שירות או מוצר
באמצעות קטלוג או ברושור ניתן להבליט כל שירות או מוצר ולפרט מידע שיווקי או טכני נוסף.
חשוב שהקטלוג או הברושור יהיו מעוצבים כמו שאר אמצעי השיווק של החברה על מנת ליצור שפה משותפת ותדמיתית.
קטלוג או ברושור יכולים לשמש להעברת אינפורמציה במהלך פגישה עסקית, בדיוור ישיר או בתערוכות וכנסים.
הם יכולים להיות מודפסים בכל גודל שנבחר, על צד אחד של הדף או על שני צדדיו, ועם קיפול אחד או יותר. ניתן להדפיס בצבע מלא על כל סוגי הנייר.
יש לעצב את הקטלוג או הברושור כך שיכיל את התמונות והטקסטים הרלוונטיים ויציג באופן מיידי וקליט את המסר השיווקי.

אפשרות נוספת היא להפיק דף מוצר או סדרת דפי מוצר
אם יש לכם מספר מוצרים או שירותים, ואתם מעוניינים להציג ללקוח את אחד מהם, ניתן להפיק דף מוצר או סדרת דפי מוצר בה יוצג על כל דף מוצר אחד.
הסדרה כוללת עיצוב של דף מוצר כדף אב, ועל בסיס עיצוב זה לכל מוצר דף משלו המציג את יכולותיו, יתרונותיו, תמונה אחת או יותר, מפרט טכני וכו'.
זהו פתרון מצוין, כאשר אתם נמנעים מלהפיק קטלוג.
הדפסת דף מוצר זולה יותר. איסוף החומר מתבצע מהר יותר ואת דף המוצר קל להחליף באחר בכל עת.
כמו כן ניתן בעזרתו למקד את תשומת ליבו של הלקוח בדיוק לאינפורמציה שמעניינת אותו ולקדם את הסיכויים שלנו לסגירת עסקה.

לסיכום:
- קטלוג יסייע לנו להבליט את היתרונות של מה שאנחנו משווקים
- קטלוג הוא חלק מהמיתוג והנראות הגרפית של העסק.
- בקטלוג נוכל לפרט את השירותים או המוצרים שאנחנו רוצים לקדם ולאפשר ללקוחות פוטנציאלים להכירם.

http://www.yaelsdesign.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב